سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاه نو
با اظهار دوستی، دوستی استوار می شود . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   دنی  

جمعه 84 دی 9  9:5 عصر

وطن به سیلی و گهواره به سیلاب رفته است.

پس کجایید ای کمانداران رعنا ترین کلمات!

مرثیه ای کو تا بر مصیبت میهنم مویه کنم؟!!

                                                         گفتار چهارم: چنین گفت زرتشت

                                                                       هم از برای سروش و هم از برای ستاره 

 

مهرا، مهرانه ی من

گرازانی بی دانش ودعا

بر زمین من وسرزمین من

حکم بر ستاره و خورشید می رانند.

کاری کن ای کلمه ی هشیوار!

پس ضربه ی آخرین کجاست؟

مردمان من

ترا که غایب روزگار منی می طلبند

                                                       گفتار پنجم:چنین گفت زرتشت

                                                       زنان برازندگان بارآور سرزمین منند


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 فروردین 10
امروز:   1 بازدید
دیروز:   0  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
نگاه نو
اوقات شرعی
حضور و غیاب
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com